Stručni saradnik za kontroling (Business Controller)

Ukoliko si sistematična osoba, voliš da razumeš kako i zašto nešto funkcioniše, brojke i analiza predstavljaju tvoju strast, imaš proaktivan stav, pokreće te atmosfera brzog tempa i timskog duha a intenzivna komunikacija te raduje, pozivamo te da nam se pridružiš na radnom mestu:

 

Stručni saradnik za kontroling (Business Controller)

 

Za nas stručni saradnik za kontroling, plan i analizu predstavlja poslovnog partnera koji pruža podršku menadžment timu kroz kvalitetne prediktivne analize, a na osnovu kojih menadžment donosi kvalitetne odluke, uz optimizaciju poslovnih procesa.

Pozicija stručnjaka za kontroling podrazumeva donošenje odluka na operativnom i strateškom nivou, visok nivo proaktivnosti, i intenzivnu komunikaciju unutar tima i “panoramski” pogled na kompaniju.

Tvoj profil

  • Fakultetsko obrazovanje u oblasti finansija, ekonomije ili računovodstva
  • 3 do 5 godina relevantnog iskustva u oblasti finansija, računovodstva, revizije ili kontrolinga
  • Razumevanje funkcionisanja biznisa i poznavanje poslovnih procesa kao što su prodaja i finansije
  • Relevantno iskustvo  u izradi / kontroli finansijskih izveštaja ili izveštaja za menadžment
  • Poznavanje i iskustvo u primeni osnovnih računovodstvenih principa
  • Izvrsno poznavanje MS Excel-a
  • Poznavanje engleskog jezika  (minimum B2 nivo CEFR okvir)
  • Izvrsne komunikacione, organizacione i prezentacione veštine
  • Izražene sposobnosti za poslovnu i finansijsku analitiku

Šta ćeš da radiš?

  • Sprovođenje kontrole finansijskih izveštaja, fakturisanja i drugih procesa putem kontrolnih listi i drugih mehanizama
  • Sastavljanje verodostojnih izveštaja za menadžment na mesečnom nivou
  • Praćenje i prilagođavanje kljlučnih performansi na nivou kompanije, a posebno u oblasti prodaje I finansija.
  • Kontinuirano traganje za novim idejama i načinima za poboljšanje poslovnih procesa i procesa  izveštavanja
  • Sprovođenje mesečne analize varijanse, GAP analize godišnjeg budžeta, root cause analize,
  • Učestvovanje u izradi godišnjeg budžeta i sprovođenje standarda u domenu plana, analize i kontrolinga
  • Praćenje izvršenja poslovnog i operativnog plana, te analiza rezultata i poređenje sa godišnjim budžetom i davanje preporuka i pružanje podrške prodajnom menadžmentu radi postizanja godišnjih ciljeva.
  • Obezbeđivanje povezanosti timova i podsticanje izbalansirane komunikacije

Šta možeš da očekuješ od nas?

  • Podršku za lični i profesionalni razvoj u skladu sa tvojim afinitetima
  • Mi ćemo podržati i nagraditi svaku tvoju inicijativu kroz ustanovljen sistem nagrada i kompanijskih beneficija.
  • Mi svakodnevno radimo na tome da stvorimo sigurno okruženje u kojem svaki zaposleni rado dolazi na posao, oseća se dobro i može da se razvija.
  • Negujemo kulturu otvorene komunikacije i kulturu feedback-a.
  • Mi poslujemo u skladu sa međunardnim standardom kvaliteta, te u skladu sa tim visoko vrednujemo poštovanje procedura i standarda kompanije.

Ukoliko si zainteresovan/a da se pridružiš našem timu, molimo te da radnu biografiju na srpskom jeziku (najviše do 2 stranice A4 formata bez fotografije) dostaviš elektronskim putem na imejl: hr@transagent.rs

Sve prijave biće sačuvane u našoj bazi kandidata i biće obrađene u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti. Koristiće se isključivo u svrhu regrutacije i selekcije i neće biti dostupne trećim licima.

Zahvaljujemo se svima koji pokažu zainteresovanost za rad u našem preduzeću. Kontaktiraćemo samo kandidate koji uđu u uži krug.

Srećno! 🙂